Tipul de practici la care clienții CEZ Vânzare ar trebui să fie atenți
Pentru a evita situații neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:
- furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;
- furnizorul CEZ Vânzare este o sucursală, parte a altui furnizor de energie și gaze naturale cu renume, din piață;
- vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a schimbării acționariatului/ plecării CEZ din România sau desființării companiei CEZ Vânzare;
- prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;
- partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.
Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.
Personalul CEZ Vânzare derulează în teren doar activități de contractare și recontractare, prezentând ofertele și serviciile CEZ Vânzare curente. Adiționarea contractelor, prelungirea acestora, schimbarea planului tarifar sau a serviciului furnizat, modificarea datelor clienților se efectuează online, prin corespondență electronică sau scrisă, sau la Centrele de Relații cu Clienții CEZ, la solicitarea clientului, sau după caz, în funcție de termenii și condițiile specificate în contract.
Pentru a verifica o potențială informare eronată, clienții CEZ Vânzare sunt rugați să solicite legitimația agentului. De asemenea, pentru siguranță, orice client poate apela și la canalele de comunicare deja cunoscute:
la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la https://www.cezinfo.ro/centrele-regionale-de-contact/. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
Prin corespondență electronică, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi poţi găsi aici;
Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro.