CEZ Vânzare implementează noi măsuri de siguranță, dar și noi soluții pentru clienții săi
CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-CoV 2 în comunitățile în care operează prin implementarea unui set de măsuri de siguranță adiționale și suplimentarea soluțiilor de contact, la îndemâna tuturor clienților, începând cu 20.10.2021:
Operatorul Distribuţie Oltenia implementează măsuri noi de siguranță în contactul direct cu utilizatorii de energie
Distribuție Oltenia va restrânge activitatea cu publicul din Centrele sale de Relații cu Utilizatorii (județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) începând cu data de 20.10.2021. Canalele alternative de comunicare rămân la dispoziția utilizatorilor.
Distribuție Oltenia a organizat un număr de 5388 acțiuni pentru prevenirea și combaterea fenomenului de racordare ilegală la rețeaua de distribuție a energiei electrice în intervalul iulie - septembrie 2021.
Fenomenul prezintă un risc ridicat de incendii, daune materiale și pierderi de vieți omenești și are impact direct asupra calității alimentării cu energie electrică a consumatorilor. Peste 5388 cazuri în care au existat suspiciuni de consum ilicit de energie au fost verificate în perioada iulie - septembrie 2021.
Sustragerea energiei electrice din rețeaua de joasă tensiune reprezintă un risc atât pentru cei care se racordează în mod ilegal, cât și pentru consumatorii din vecinătate. Orice intervenție neautorizată, precum și utilizarea unor instalații improvizate, pot genera oricând accidente grave sau incendii, ducând la pierderi de vieți omenești și daune materiale semnificative.
În plus, consumul fraudulos de energie influențează calitatea serviciilor, determină variații de tensiune și întreruperi ale alimentării cu energie electrică, provocând astfel disconfort mai ales pentru persoanele care consumă energie electrică având contracte încheiate de furnizare a energiei electrice și respectând prevederile legale în vigoare.
Inovație CEZ patentată: Parcul eolian obține primul său brevet de invenție
Biroul Statelor Unite pentru Brevete și Mărci a acordat companiei Ovidiu Development brevetul de invenție pentru o soluție tehnică care permite îmbunătățirea performanței turbinelor eoliene.
“Suntem mândri de acest rezultat care rezumă rodul muncii asidue, dar și nivelul ridicat de know how pe care îl cultivăm în cadrul organizației. Cred că încurajarea angajaților de a-și descoperi întregul potențial precum și crearea condițiilor propice pentru inovare sunt metodele care ne vor asigura certificări similare și pe viitor”, a declarat Ondrej Safar, CEO CEZ România.
Certificarea este cu atât mai valoroasă cu cât metoda CEZ permite îmbunătățirea performanței turbinelor eoliene prin captarea fluxului de vânt maxim posibil și prevede 25% mai putine erori de măsurare decât celelalte metode de măsurare folosite în prezent în sectorul eolian național și internațional.
Rezultate obținute de CEZ prin aplicarea metodei dezvoltate la nivelul celui mai are parc eolian de pe uscat din Europa:
CEZ a finalizat până în prezent gradul de dezaliniere la 100% din turbinele sale.
Din cele 240 de turbine din parcul eolian CEZ, un numar de 126 de turbine au fost corectate, aplicându-se tehnica de măsurare marca CEZ.
Raportat la producția totală netă de energie electrică, obținută de CEZ în anul 2020, respectiv 1 281 GWh, compania ar fi produs cu aproximativ 12.8 GWh (echivalentul energiei electrice necesară alimentării a 3500 locuințe din România timp de un an) mai puțină energie electrică, dacă se ia în considerare o pierdere de 1% la nivelul celor 240 de turbine ale parcului eolian, pierdere evitată ca urmare a aplicării tehnicii de măsurare marca CEZ.
Aplicarea metodei CEZ reduce pierderile de energie cauzate de dezalinierea față de vânt a turbinelor eoline, în medie cu până la 4 %, dacă luăm în considerare o dezaliniere de ±12° față de vânt.
Nucleul echipei care a dezvoltat și implementat proiectul a fost format de doi specialiști.
Începând cu 01 octombrie 2021, Info Linia CEZ (0251 929) va fi disponibilă de luni până vineri între 08:00 – 20:00 pentru informații comerciale și non-stop pentru anunțarea deranjamentelor
Mai mulți agenți call center vor fi la dispoziția clienților ca urmare a acestei modificări. Noul program al Info Liniei CEZ va duce automat la scurtarea timpului de așteptare pentru preluarea apelurilor clienților de către agenții call center și va crește rata de apeluri preluate. În cazul anunțării deranjamentelor, Info Linia CEZ va fi disponibilă non-stop.
În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizor:
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://bit.ly/3Cn6WOc
- Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare. Locația și programul acestora pot fi consultate AICI, iar pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă rezervarea online a vizitelor la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/.
Reamintim faptul că toți clienții CEZ Vânzare au în continuare la dispoziție aceleași canale de comunicare și posibilitatea de a opta online pentru o ofertă din piața liberă:
direct la https://www.cezinfo.ro/liberalizare/
pe www.cez.ro, accesând pop-up-ul Citește mai mult din mesajul automat, dedicat liberalizării
prin accesarea secțiunii https://www.cezinfo.ro/produse/
CEZ Vânzare rămâne același furnizor de energie și gaze naturale de încredere, preocupat în permanență pentru a identifica cele mai potrivite soluții pentru clienții săi.
CEZ Vânzare își va continua angajamentele și parteneriatele, respectând clauzele contractuale și relația comercială cu clienții săi.
CEZ Vânzare în parteneriat cu Neversea donează energie verde gratuită timp de 6 luni Palatului Copiilor Alexandria
Maratonul Olteniei 2021: #energiepentrubine în valoare de 20.382 euro dăruită de 631 de Învingători din Ținutul Maratonului și CEZ România
La finalul ediției a 9-a a Maratonului Olteniei bilanțul include 400 de participanți la cursele fizice, 231 la cele virtuale, 50 de voluntari CEZ și cel mai important, multă #energiepentrubine dăruită comunității:
Condiții mai bune la Spitalul de Pneumoftiziologie „Sf. Andrei” Valea Iașului datorită unui proiect CEZ
Parcul eolian CEZ din Dobrogea găzduiește o nouă premieră în industria energiei din România: filmarea videoclipului celei mai noi melodii a renumitei trupe de muzică pop-rock, Vama. Melodia se numește „Cântă cu mine” și este un cântec despre căutare și regăsire, muzica și energia oamenilor fiind cele care contribuie la găsirea echilibrului.
CEZ urcă din nou pe podiumul Community Index, singura competiție din România dedicată proiectelor care contribuie la dezvoltarea comunităților locale
Campania care i-a racordat pe stakeholderii noștri la rețeaua de #energiepentrubine în lupta cu pandemia, cele 9 sisteme de panouri fotovoltaice care au adus inovația la liceele din Ucenic Electrician și din afara acestuia, proiectul care promovează unele dintre cele mai valoroase construcții din Oltenia și platforma care a oferit acces la educație digitalizată copiilor din medii defavorizate – premiate cu Gold Recognition în cadrul Community Index.
CEZ lansează concursul muzical „Green Challenge” împreună cu Neversea și se angajează să doneze energie verde către o școală de muzică defavorizată din Oltenia
15 locuințe vor fi dotate cu echipamente electrocasnice moderne, în urma programului pilot “Adăpost cu Energie”, implementat de CEZ Vânzare și Asociația CSR Nest
2020 – al 15-lea an cu superputeri: performanță, digitalizare accelerată și soluții durabile pentru cei peste 1,4 milioane de clienți
În 2020, CEZ a continuat proiectele operaționale în zona digitalizării, dar a rămas la fel de activ și în sectorul energetic şi în viaţa comunităţilor locale.
„Am fost mereu un membru activ al comunității locale. În anul 2020 am trecut la nivelul următor și ne-am regăsit în prima linie cu echipa proprie de super eroi. Ne-am aflat în permanent dialog cu autoritățile locale și ne-am jucat rolul strategic cu cea mai mare responsabilitate. Echipele noastre s-au concentrat pe intervenția promptă, identificarea soluțiilor, păstrarea calității energiei electrice vitală pentru spitale sau zonele de triaj, alocarea investițiilor în rețea pentru a întâmpina nevoia crescută de energie electrică. Gradul ridicat de digitalizare la nivel operaţional ne-a permis să mutăm activitatea în online în mai puțin de o săptămână, păstrând echipa și clienții în siguranță, acasă, oferindu-le serviciile și produsele necesare, adaptate nevoilor lor. Echipa a parcurs încă o etapă de dezvoltare spre o organizaţie autodidactă, în timp ce politicile sustenabile de operare au primit şi în acest an certificarea internaţională GRI, opţiunea Core”, a declarat Ondrej Safar – Country Manager şi Preşedinte al Directoratului CEZ România.
Energia e superputerea ta! Distribuție Oltenia dă startul înscrierilor în programul Uncenic Electrician pe platforma www.ucenicelectrician.ro și în liceele partenere, acum și în județul Olt.