Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele de 30 noiembrie și 01 decembrie.
Începând cu data de 02 decembrie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 - 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Curtea de Argeș, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 - 17:00) și Timișoara (09:00 - 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare - chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ - mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari2-form
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
Furnizorul le reamintește clienților că accesul în Centrele de Relații cu Clienții se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificările sau completările ulterioare.
Astfel, la intrarea în Centre, clienții trebuie să prezinte, la alegere:
- certificatului de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2, în format digital sau fizic, care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Completați numele, prenumele, adresa de mail;
Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
Înregistrați programarea.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!