Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Începând cu data de 25 ianuarie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 - 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeș, Dragășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 - 17:00) și Timișoara (09:00 - 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.
Alte canale de comunicare:
Chat-ul cu un consultant CEZ Vânzare
Chat-ul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Numărul de fax: 0248 524 834.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată: www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectueaza o programare?
- Accesați pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de e-mail;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!