Grupul CEZ acordă angajaților o zi liberă în data de 20 iulie 2021, cu prilejul Zilei Energeticianului, astfel că Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea marți, 20 iulie 2021.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Începând cu data de 21 iulie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 - 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii covid, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Băilești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Drăgășani, Roșiorii de Vede și Videle.
Centrele de Relații cu Clienții din Craiova, Pitești, Alexandria, Târgu Jiu și Râmnicu Vâlcea își încep programul mai devreme, de la ora 07:30 – 16:30.
Restul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ își păstrează programul obișnuit, pe care îl puteți consulta accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html.
În tot acest timp furnizorul CEZ Vânzare rămâne alături de clienții săi pe canalele de comunicare puse la dispoziție:
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare disponibil pe www.cezinfo.ro.
De asemenea, CEZ Vânzare le reamintește clienților că au la dispoziție posibilitatea de a-și programa vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/, evitând astfel timpul de așteptare.
Totodată, furnizorul își asigură clienții că vor continua să beneficieze de furnizarea energiei electrice, chiar dacă nu au încheiat încă un contract pe piața liberă. Mai mult decât atât, aceștia pot alege o ofertă concurențială online, fără a se deplasa, accesând pagina special creată www.cezinfo.ro/liberalizare/.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!