Joi, 10 Februarie 2022 06:02

Deranjamentele electrice se remediază cu 10% mai repede de operatorii Distribuție Oltenia

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Timp de remediere a deranjamentelor electrice cu aproape 10% mai scurt în 2021 datorită sistemului informatic MWM  implementat de Distribuție Oltenia 

 

Deficiențe electrice atribuite în timp real electricienilor

Stabilirea unor rute de deplasare rapide pentru preluarea și remedierea rapidă a deficiențelor

Alocarea timpului economisit pentru lucrări de mentenanță și modernizare

Reducerea cu 75 % a volumului de hârtie folosit de electricienii Distribuție Oltenia și ai prestatorilor săi care în prezent înregistrează datele din rețea exclusiv pe tablete

Toate acestea sunt doar câteva din rezultatele proiectului în care au fost investiți peste 2.350.000 euro din 2018 până în 2021. 

Ce înseamnă rezultatele obținute de Distribuție Oltenia pentru consumatorii de energie?

Rezultatele implementării MWM reprezintă:

realimentarea mai rapidă a consumatorilor de energie 

Timpul mediu de preluare și remediere a deficiențelor electrice a fost optimizat, rezultând o scădere cu peste 9 % în 2021, comparativ cu 2019, ca efect direct al soluției MWM. Alocarea celei mai apropiate echipe operative de locația unui deranjament, confirmarea în timp real a execuției lucrărilor de remediere și folosirea sistemului MWM în corelație cu harta GIS a rețelei electrice DEO îi ajută pe electricienii operatorului să stabilească ruta optimă de deplasare, să preia rapid deranjamente noi și implicit să reducă timpul în care consumatorii de energie sunt fără energie electrică.

reducerea numărului de întreruperi accidentale în alimentarea cu energie electrică

Turele operative Distribuție Oltenia pot înregistra în aplicație, timp real, neconformitățile observate în rețea și astfel operatorul planifică lucrări de prevenire avarii și intervine în rețea pentru înlocuirea echipamentelor defecte și evitarea avariilor electrice care afectează zone mai ample de rețea. Lucrările efectuate în rețea în scopul prevenirii și corectării avariilor sunt publicate și actualizate la pagina https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html și sunt transmise și preluate de presa locală.

Ce presupune MWM pentru Distribuție Oltenia și prestatorii săi?

Distribuție Oltenia și-a dotat personalul cu 523 de tablete și le-a oferit prestatorilor săi alte 17 tablete. Costurile aferente tabletelor s-au ridicat la 112 493 euro, în 2021.

Crearea de echipe mixte DEO – prestatori externi și organizarea acestora în teren pentru remedierea deranjamentelor/ efectuarea lucrărilor de mentenanță și modernizare rețea a fost îmbunătățită prin extinderea sistemului MWM la companiile prestatoare de servicii.

Distribuție Oltenia continuă investiția în dezvoltarea sistemului MWM, în 2022 fiind alocată suma de 220.000 euro din fonduri proprii.

Implementarea proiectului MWM susține obiectivele de dezvoltare durabilă asumate de Distribuție Oltenia în cadrul strategiei sale de sustenabilitate. Rezultatele sustenabile DEO din 2020 și țintele pentru 2021 pot fi consultate în 

Raportul de Sustenabilitate 2020, certificat (GRI)  , opțiunea ”Core”.

Citit 1690 ori