Miercuri, 03 Noiembrie 2021 08:20

Accesul clienților CEZ Vânzare în Centrele de Relații cu Clienții se va efectua în conformitate cu legislația în vigoare

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Începând cu data de 01.11.2021, accesul clienților CEZ Vânzare în Centrele de Relații cu Clienții se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificările/ completările ulterioare

CEZ Vânzare va permite accesul în Centrele de Relații cu Clienții în urma verificării:

- certificatului de vaccinare în format digital sau fizic, împotriva virusului SARS-CoV-2 care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen nu mai vechi de 48 de ore;

- certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2. 

IMPORTANT: Toate celelalte măsuri de siguranță și protecție rămân valabile.

CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienților săi să aleagă canalele alternative de comunicare, din siguranța de #Acasă:

Număr dedicat, 1769, la care clienții pot transmite pe scurt, prin SMS, solicitarea și codul de client, urmând să fie contactați de specialiștii CEZ Vânzare pentru soluționarea solicitării. 

Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.

Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.

Contractarea serviciilor și ofertelor CEZ Vânzare direct la https://www.mycez.cezinfo.ro , pe www.cez.ro sau prin prin accesarea secțiunii 

https://www.cezinfo.ro/produse/  

Chatul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

Alte canale de comunicare: Completarea formularului de înregistrare a solicitărilor accesând https://www.cez.ro/sesizari2-form 

Numărul de fax: 0248 524 834.

Pentru clienții care respectă regulile de acces și doresc să contacteze un specialist CEZ Vânzareîn Centrele de Relații cu Clienții, aceștia au la îndemână soluția de Programare Online, disponibilă în reședințele de județ. Programarea vizitei se va putea face online pe https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ sau telefonic, apelând numărul 0251 408 004, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. Programul Centrelor și harta acestora pot fi consultate accesând https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html

Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!

Citit 1704 ori