Joi, 19 Mai 2022 11:04

CEZ Vânzare le recomandă clienților săi să acorde atenție sporită persoanelor care pretind că ar fi angajați CEZ sau parteneri ai furnizorului

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Furnizorul de energie electrică și gaze naturale le reamintește clienților săi că orice persoană care pretinde a fi angajat al companiei trebuie să prezinte dovada acestui fapt înainte de a le presta orice fel de servicii.

Tipul de practici la care clienții ar trebui să fie atenți

Pentru a evita situații neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:

- vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a schimbării acționariatului/ plecării CEZ din România sau desființării companiei CEZ Vânzare;

- furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;

- prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;

- partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.

Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.

Cum ne asigurăm că interacționăm cu angajați/parteneri CEZ? 

persoanele în cauză prezintă legitimații și ordine de serviciu;

prezintă foarte clar scopul vizitelor și conținutul documentelor prezentate;

documentele includ informațiile de identificare ale furnizorului CEZ Vânzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informațiile din facturile de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare, pentru un plus de certitudine.

Pentru a verifica o potențială informare eronată, canalele de comunicare folosite de CEZ Vânzare pentru dialogul cu clienții săi sunt disponibile astfel:

la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;

Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;

Prin corespondență electronică, la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi poţi găsi aici;

Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro.

Citit 1704 ori Ultima modificare Miercuri, 18 Mai 2022 23:08