SABRE Award Gold
Certificate of Excellence, categoria AI/Virtual Reality/Augmented Reality/Immersive Technology pentru campania Întoarce timp pentru natură.
În plus, Întoarce Timp pentru Natură, campania de comunicare a Maratonului Olteniei 2023, s-a numărat printre campaniile finaliste la categoria ESG.
„Anul trecut am lansat prima noastră campanie de employer branding care descrie într-un mod autentic curajul și dăruirea de care dau dovadă colegii noștri zi de zi. Acum reîntărim acest crez al energiei care vine de la fiecare dintre noi și printr-un nou nume. Cu identitatea Evryo recent anunțată, ne bucurăm să obținem aceste recunoașteri internaționale care unesc trecutul nostru de viitor și de prezent, prin ceea ce am ales să păstrăm și pe mai departe: inovația și performanța oamenilor noștri.” Angelica Barbu, Chief People and Brand Officer Evryo
Distincțiile au fost acordate în cadrul galei de decernare a premiilor SABRE Awards EMEA 2024, ediția a XX-a. Aceasta avut loc joi seara în Londra, în cadrul acestui eveniment fiind recunoscute cele mai importante rezultate în branding, reputație și engagement. Shortlist-ul SABRE EMEA a inclus aproximativ 400 de campanii, selectate dintre peste 2.000 de proiecte înscrise în competiția din acest an. Campaniile au fost evaluate de un juriu format din lideri internaționali din industrie.