Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele de 23 și 24 ianuarie 2023.
Începând cu data de 25 ianuarie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 - 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile: Curtea de Argeș, Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 - 17:00) și Timișoara (09:00 - 17:00).
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare - chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00;
Portalul şi aplicaţia mobilă My CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici;
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cezinfo.ro/sesizari2-form/;
- Numărul de fax: 0248 524 834;
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/