Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 21 iulie 2022, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Caracal, Drăgăşani, Câmpulung Muscel.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată - https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
Selectați județul în care locuiți;
Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
Completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.
Echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, vor rămâne mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Liniile telefonice ale operatorului de distribuție
Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:
0800 500 000 - număr de telefon gratuit în orice rețea;
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.
Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.
Le mulțumim consumatorilor noștri pentru înțelegere.