Miercuri, 28 Aprilie 2021 10:27

Program de lucru cu publicul în perioada 30 aprilie - 04 mai 2021

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 30 aprilie - 04 mai 2021, reluându-și activitatea în data de 05 mai 2021

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 aprilie și 03 mai 2021 ca și zile libere la nivel național. Pentru ziua de 04 mai 2021, a treia zi de Paște, operatorul Distribuție Oltenia va acorda zi liberă plătită, conform CCM.

Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în perioada 30 aprilie-04 mai 2021.

Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 05 mai 2021, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Caracal, Drăgăşani, Câmpulung Muscel, Călimăneşti, Băileşti.

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile Corabia, Bechet, Baia de Aramă, Curtea de Argeș, Orșova, Filiași, Vânju Mare, Horezu și Videle, își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:

Oraş

Dată

Interval orar

Corabia

joi, 06 mai 2021

09:00 – 14:30

Bechet

vineri, 07 mai 2021

09:00 – 14:30

Baia de Aramă

vineri, 07 mai 2021

09:00 – 14:30

Videle

vineri, 14 mai 2021

09:00 – 14:30

Curtea de Argeş

luni, 10 mai 2021

09:00 – 14:30

Horezu

luni, 10 mai 2021

09:00 – 14:30

Vânju Mare

luni, 10 mai 2021

09:00 – 14:30

Orşova

marţi, 11 mai 2021

09:00 – 14:30

Filiaşi

marţi, 11 mai 2021

09:00 – 14:30

Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată - https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html 

Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.

Cum se efectuează o programare?

Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;    

Selectați județul în care locuiți;

Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;

Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);

Completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.

sau 

Apelați  Info Tel 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008, numere cu tarif normal în rețeaua națională, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 - 16:00.

Echipele operative Distribuție Oltenia

În perioada 30 aprilie - 04 mai 2021, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică. 

Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:

0800 500 000 - număr de telefon gratuit în orice rețea;

0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.

Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.

Le mulțumim pentru întelegere consumatorilor noștri.

Citit 2748 ori Ultima modificare Miercuri, 28 Aprilie 2021 10:30