„În momentul de față, suntem pregătiți până la momentul constituirii acelor OMD-uri, care așa cum spuneau o să aibă acea sarcină principală de promovare, inclusiv de promovare a destinației turistice România, prin OMD-ul național.
Am imaginat, la sugestia și în urma consultării Consiliului de Brand Turistic Național 4 acțiuni de promovare pentru ultimul trimestru al acestui an. Ne-am fi dorit ca acest lucru să se întâmple mult mai devreme. Din păcate, suntem un Minister nou înființat, funcționăm pe deplin abia din luna aprilie. Am expus deja parte din activitatea noastră, în scopul de a sprijinii mediul de afaceri din România.
Acesta este motivul pentru care abia în trimestrul trei sperăm să putem demara aceste acțiuni de promovare. Prima dintre ele o să fie înființarea și dezvoltarea acelui portal România Travel, care va avea un miliard de 409.000 euro. Cea de-a doua acțiune va face apel la influență, prin intermediul unei agenții de publicitate, pentru o promovare atât internă cât și în 2 țări țintă: Germania și Marea Britanie cu un buget de 250.000 euro.