Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată -
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
- Completați datele de contact (nume, prenume, adresă validă de e-mail, număr de telefon) și înregistrați programarea.
Echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, vor rămâne mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Liniile telefonice ale operatorului de distribuție
Pentru a semnala orice tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, utilizatorii din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP la numărul de telefon pus la dispoziție de către operatorul de distribuție: 0800 500 000 - număr de telefon gratuit în orice rețea. Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără ca apelantul să aștepte să intre în legatură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.
Să ne bucurăm de aceste zile libere și să ne revedem cu bine, mai liniștiți, mai împliniți și fericiți.
Departamentul PR, Comunicare Internă & CSR







